23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, İlçemizde Büyük Bir Coşku ve Gururla Kutlandı.
24 Nisan 2025, Perşembe
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, İlçemizde Büyük Bir Coşku ve Gururla Kutlandı.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, ilçemizde büyük bir coşku ve gururla kutlandı. İlçe Stadyumu’nda düzenlenen programa, protokol üyelerimiz ve değerli hemşehrilerimizin yoğun katılımı ile anlamlı bir şekilde gerçekleştirildi. Kutlama programına İlçe Kaymakamımız Sn. Salih Gültekin, Başkanımız Sn. Erkan Çiftci, İlçe Jandarma Komutanımız Sn.Özcan Zengin, İlçe Emniyet Müdürümüz Sn. Mehmet Temel ve diğer protokol üyeleri katıldı. Tüm katılımcılara teşekkür eder, Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere, tüm kahramanlarımızı rahmet ve minnetle anarken, geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı yürekten kutlarız.