Başkan Çiftci'nin İlçe Protokolü ve Personelle Bayramlaşma Programı

05 Haziran 2025, Perşembe

Başkan Çiftci'nin İlçe Protokolü ve Personelle Bayramlaşma Programı


Kurban Bayramı Bayramlaşma Programı Gerçekleştirildi Belediye Başkanımız Sn. Erkan Çiftci, Kurban Bayramı dolayısıyla Gülşehir Öğretmen Evi Sosyal Tesisi'nde düzenlenen bayramlaşma programına katıldı. İlçe Kaymakamımız Sn. Salih Gültekin, İlçe Emniyet Müdürümüz Sn. Mehmet Temel, İlçe Jandarma Komutanımız Sn. Özcan Zengin, İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sn. Resul Çevik ve kıymetli protokol üyelerimizle bir araya gelerek Kurban Bayramı'nın manevi atmosferini hep birlikte yaşadık. Ayrıca, son mesai gününde Başkanımız Erkan Çiftci, belediye personelimizle bayramlaşarak birlik ve beraberlik mesajı verdi. Tüm halkımızın Kurban Bayramı'nı en içten dileklerimizle kutluyor; sağlık, huzur ve mutluluk dolu nice bayramlar diliyoruz!

Bu haber 235 kişi tarafından okundu.