Gülşehir’de Gençlik Ateşi Yakıldı!
Gülşehir’de Gençlik Ateşi Yakıldı!
Gülşehir'de Gençlik Ateşi Yanmaya Başladı! Gülşehir Sadabad Parkı’nda, Belediyemiz ile Gülşehir Gençlik ve Spor Müdürlüğü iş birliğinde üniversite öğrencilerimiz için düzenlenen tanışma ve kaynaşma etkinliğinde Gençlik Ateşi coşkuyla yakıldı! İlk ateşi, Belediye Başkanımız Sn. Erkan Çiftci, Nevşehir Vali Yardımcısı ve Kaymakam Vekili Sn. Mücahit Öztürk, İl Gençlik ve Spor Müdürü Sn. Mustafa Hakan Keskin ile birlikte diğer protokol üyeleri birlikte yaktı. Bu anlamlı etkinlik, gençlerimizi bir araya getirerek yeni akademik yıla enerjik bir giriş yapmalarını sağladı. Sadabad Parkı'nda toplanan öğrenciler, müzik ve eğlence dolu bir gece geçirirken, belediyemizin ev sahipliğinde düzenlenen program herkesin yüzünü güldürdü. Başkan Çiftci konuşmalarini şu şekilde sonlandırdı. Gülşehir Belediyesi olarak gençlerimize her daim yanınızdayız dedi!