Başkan Erkan Çiftci, 10 Kasım Atatürk’ü Anma Törenine Katıldı

10 Kasım 2025, Pazartesi

Başkan Erkan Çiftci, 10 Kasım Atatürk’ü Anma Törenine Katıldı


Başkanımız Erkan Çiftci, 10 Kasım münasebetiyle İlçe Kaymakamımız Tolga Değirmenci, protokol üyeleri, STK başkanları ve kıymetli vatandaşlarımızın katılımıyla Hükümet Konağı Meydanı’nda anma törenine katılım sağladı. Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, vefatının 87. yıl dönümünde rahmet, minnet ve saygıyla anıyoruz.

Bu haber 141 kişi tarafından okundu.