Belediye Personelimize Madde Bağımlılığıyla Mücadele Konferansı Düzenlendi

28 Ocak 2026, Çarşamba

Belediye Personelimize Madde Bağımlılığıyla Mücadele Konferansı Düzenlendi


Nevşehir İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından, madde bağımlılığı ile mücadele kapsamında belediye personelimize yönelik bilgilendirici bir konferans düzenlenmiştir. Bu anlamlı katkılarından dolayı Nevşehir İl Emniyet Müdürlüğümüze ve Narkotik Suçlarla Mücadele Şube ekiplerine teşekkür ediyor, toplum sağlığı adına yürüttükleri özverili çalışmalarda başarılar diliyoruz.

Bu haber 159 kişi tarafından okundu.