İlçemizde İki Yeni İşletme Hizmete Açıldı

18 Şubat 2026, Çarşamba

İlçemizde İki Yeni İşletme Hizmete Açıldı


Başkanımız Erkan Çiftci, İlçe Kaymakamımız Tolga Değirmenci ve ilçe protokolümüzün katılımlarıyla ilçemizde yeni açılan iki ayrı işletmenin açılışı gerçekleştirildi. İlçemize kazandırılan Nursabah Sevim İşletmesi ile Eczane Büşra’nın açılış törenlerinde işletme sahipleri Nursabah Sevim ve Büşra Altıntaş’a hayırlı olsun dilekleri iletildi. Açılış programında konuşan Başkanımız Erkan Çiftci, yeni işletmelerin ilçe ekonomisine ve istihdama katkı sağlayacağını belirterek, girişimcileri tebrik etti. İlçe Kaymakamı Tolga Değirmenci de açılan işletmelerin ilçemize hayırlı olmasını temenni ederek işletme sahiplerine başarılar diledi. Yeni açılan işletmelerimizin ilçemize hayırlı olmasını diliyor, işletme sahiplerine bol ve bereketli kazançlar temenni ediyoruz.

Bu haber 148 kişi tarafından okundu.