Kapadokya Havalimanı 1. Etap Terminal Binası Hizmete Açıldı!
20 Şubat 2026, Cuma
Kapadokya Havalimanı 1. Etap Terminal Binası Hizmete Açıldı!
Başkanımız Erkan Çiftci, Meclis Üyemiz Nuri Olcay Kilci ile birlikte Kapadokya Havalimanı Müdürü Serdar Yılmaz’ı ziyaret ederek, Kapadokya Havalimanı 1. Etap Terminal Binasının hizmete açılması dolayısıyla hayırlı olsun dileklerini iletti. Yeni terminal binasının Gülşehirimize ve Kapadokya bölgemize hayırlı ve uğurlu olmasını temenni ediyoruz.