Özel Bireylerimiz Futbolcularla Sahada Buluştu

12 Mayıs 2026, Salı

Özel Bireylerimiz Futbolcularla Sahada Buluştu


10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında Gülşehir İlçe Stadyumu’nda anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi. Gülşehir Belediyespor ve Kapadokya Avanosspor futbolcuları, Gümüşkent Bakım Rehabilitasyon Merkezi’nde kalan özel bireylerle ilçemiz stadyumu'nda bir araya geldi. Düzenlenen programa Belediye Başkanımız Erkan Çiftci, İlçe Kaymakamımız Tolga Değirmenci ve ilçe protokolü katılım sağladı. Etkinlik boyunca özel bireyler ve futbolcular birlikte keyifli anlar yaşarken, sporun birleştirici ve kaynaştırıcı gücü bir kez daha ortaya çıktı. Samimi görüntülere sahne olan programda dayanışma, sevgi ve farkındalık mesajları verildi. Engelliler Haftası kapsamında gerçekleştirilen etkinlik, katılımcılardan büyük beğeni topladı.

Bu haber 90 kişi tarafından okundu.