Başkanımız Erkan Çiftci’den Sağlık Çalışanlarına 14 Mart Tıp Bayramı Ziyareti
16 Mart 2026, Pazartesi
Başkanımız Erkan Çiftci’den Sağlık Çalışanlarına 14 Mart Tıp Bayramı Ziyareti
Gülşehir Belediye Başkanı Erkan Çiftci, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla ilçemizde görev yapan sağlık çalışanlarıyla bir araya gelerek bu anlamlı günlerini kutladı. Sağlık çalışanlarının toplum için büyük bir fedakârlık ve özveriyle görev yaptığını belirten Başkan Çiftci, insan sağlığı için gece gündüz demeden çalışan doktorlara ve tüm sağlık personeline teşekkür etti. Ziyaret sırasında sağlık çalışanlarıyla sohbet eden Başkan Çiftci, onların talep ve görüşlerini de dinledi. Sağlık çalışanlarının her zaman yanında olduklarını ifade eden Başkan Çiftci, tüm sağlık kahramanlarının 14 Mart Tıp Bayramı’nı kutlayarak görevlerinde başarılar diledi. Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.