18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü Programı
18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü Programı
18 Mart kapsamında düzenlenen anma programı, Çanakkale Zaferi’nin 111. yıl dönümü dolayısıyla gerçekleştirildi. Program, Hükümet Konağı önünde yapılan çelenk sunma töreniyle başladı. Törenin ardından Şehit Şahin Kaya’nın kabri ziyaret edilerek dualar edildi, daha sonra şehitlikte anma programı düzenlendi. Duygusal anların yaşandığı programda, vatan uğruna hayatını kaybeden aziz şehitler rahmet ve minnetle anıldı. Programa Belediye Başkanı Erkan Çiftci, Kaymakam Tolga Değirmenci, protokol üyeleri, vatandaşlar, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Yetkililer, günün anlam ve önemine ilişkin yaptıkları açıklamada, Çanakkale ruhunun milletin birlik ve beraberliğinin en güçlü simgelerinden biri olduğunu vurguladı. Program, yapılan duaların ardından sona erdi.