BAŞKAN ÇİFTCİ’DEN ANKARA’DA YOĞUN TEMAS TRAFİĞİ!
BAŞKAN ÇİFTCİ’DEN ANKARA’DA YOĞUN TEMAS TRAFİĞİ!
Başkan Erkan Çiftci, bir dizi ziyaret ve temaslarda bulunmak üzere Ankara’da önemli görüşmeler gerçekleştirdi. Başkan Çiftci’ye program kapsamında Milliyetçi Hareket Partisi Grup Başkanvekili ve Nevşehir Milletvekili Prof. Dr. Filiz Kılıç, MHP Nevşehir İl Başkanı Adnan Doğu ile belediye başkanları eşlik etti. Heyet ilk olarak Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakan Yardımcısı Ömer Bulut’u ziyaret etti. Gerçekleştirilen görüşmede çeşitli konular üzerine istişarelerde bulunulurken, Başkan Erkan Çiftci nazik kabulleri ve misafirperverlikleri dolayısıyla Bakan Yardımcısı Ömer Bulut’a teşekkür etti. Ankara temasları kapsamında daha sonra Emniyet Genel Müdürü Vali Ali Fidan ziyaret edildi. Görüşmede karşılıklı değerlendirmelerde bulunulurken, Başkan Çiftci, Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan’a gösterdiği ilgi ve misafirperverlik için teşekkürlerini iletti. Ankara programının son durağı ise Milliyetçi Hareket Partisi Genel Merkezi oldu. Heyet burada MHP Genel Başkan Yardımcısı ve Ankara Milletvekili Sadir Durmaz ile bir araya geldi. Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette çeşitli konular ele alınırken, Başkan Erkan Çiftci, Sadir Durmaz’a nazik kabulleri ve misafirperverlikleri dolayısıyla teşekkür etti.